Nora har tråkigt!

Jag kan verkligen inte sova så passar på att skriva lite här :)
Har precis räknat ut vad det kommer att kosta för mig denna vinter enligt min "måste ha i vinter" lista, hästgrejer såklart. Hästen har det han behöver så där är det nemas problemas förutom en julklapp som han ska få, men den har jag inte räknat med nu. Det svider i plånboken men 2266 :- kommer jag att lägga ner på endast vintergrejer till stallet. Eftersom att jag får mitt studiebidrag och även jobbar och får in lön därifrån så måste jag betala det mesta själv. Har precis lagt ner 6000 :- på en iphone 4 också så mitt konto älskar inte riktigt mig nu :/

Jag ska köpa lite smått och gott, stallsockor, fårullssulor, vinterhandskar, ridstövlar och säkert något mer jag inte kommer ihåg just nu. Ridstövlar har jag dock ett problem med, har inte den ekonomin så att jag kan köpa ett par jättedyra ridstövlar utan försöker hitta ett par billiga men samtidigt bra. Någon som vet vart det finns ett par BRA stövlar? :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

MH Supreme Highrider är bäst super bra passform och mega snygga :)

2010-11-30 @ 07:11:22
Postat av: elin den bästa

men puckooo om du har lite pengar så köper du inte ridstövlar nu för det är ändå sviiiiiiiiinkallt att rida i ridstövlar på vintern ;)

2010-11-30 @ 10:51:27
URL: http://elojnwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0