Ariel historian - del 1

Ska skriva lite om min och Ariels historia, från Februari 2010 till Augusti 2011.

Började med att jag provred henne den 21 Januari 2010, det gick inte speciellt bra haha. Kände mig fett värdelös och gjorde nog inte många saker rätt... Men hon var mysig och så, så vi bestämde oss för att jag skulle provhoppa för Uffe veckan efter. Och det gjorde jag, den 27 januari. Det gick väll inte jättebra, men hon var rolig att hoppa. Så jag började rida henne.
De två första är från provridningen och den sista är från hoppningen.





I början gick det väll varken bra eller dåligt. Hon hoppade och jag styrde. Haha, nej men vi tränade lite för Micke och Uffe. Dressyren gick inte speciellt bra, men hon var ju galet svår då.



I mars åkte vi till fågelbro och tränade för Bernt Hällgren. Minns inte hur det gick, men minns bara att jag tyckte han var riktigt bra och duktig tränare. När jag tittar på filmen här under minns jag att jag var riktigt nöjd med den rundan hahah, duktig ponny!


Sen hoppade jag nästa går för Micke den 20-21 mars. Gick väll sådär, minns att jag hade problem på några oxrar när jag kollar på filmen haha.


Haha, hoppningen flöt på iallafall, skulle starta våran första tävling den 25 april på Sandö, behöver inte säga mer än att jag gjorde bort mig HAHA. Hon är iallafall fint över hindret heheheh.


MER KOMMER SEN. Det blir ganska röriga inlägg, men minns inte allt och har inte film/bild på allt haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0