julklapp?

Har hittat ett jättesnyggt halstäcke i fleece som jag funderar över att beställa hem till Tinus, som en julklapp. Vilket han får av mig varje år :) Det är dessutom i rött och jag vet att hans ägare tycker att han är snygg i rött, jag håller med, så istället för att köpa något rosa kan jag ju vara snäll och göra även ägaren glad :) Så det ska jag nog klicka hem när pappa kommer, dock levereras det efter jul isåfall. Men jaja! Visar bild när jag har fått det, eftersom att jag specialdesignar det så ser det inte ut som på bilden på hemsidan ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

Svar till Sofia - Tack desamma! :)

2011-12-21 @ 17:43:46
URL: http://nashrise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0