min fina prins

Anko följde med ut och fotade idag när jag red, och gissa vad som hände när jag skulle ut och rida? Jo det började snöa! Snacka om lycklig hehe.. Fast det sög ju lite att det skulle snöa precis när hon skulle fota oss men jaja, kärlek åt snön ändå. Red iallafall lite överallt i skogen, på småvägar och i sandtaget. Tinus var ännu busigare idag, kanske inte galen direkt men lagom busig. Gjorde dock illa mig ett par gånger under hans bockserier men höll mig kvar, så tycker att jag är ganska grym ;) Dock så missade Anko att filma under hans första bockserie, herregud vad kul det måste sett ut! Men hon fotade allt annat bus och så. Han var så rolig att rida idag, arbetade på bra när jag krävde det och sen fuckade han ur ibland men sen faller tillbaka in i arbetet igen efter en stund haha :) Min fina lilla bebis!

Anko har lovat att skicka bilder till mig idag så förhoppningsvis kan jag lägga upp ett par ikväll :) Får se vad jag gör med honom imorgon, om jag har honom.. får se, och isåfall ska jag nog fixa någon som kan fota igen hehe! Undra vilken färg vi ska köra på då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0