Dagens ridpass

Red på båtisvägen idag, enda stället som alltid har bra underlag typ. Red där med Jessica-April och Sofia följde med och fotade, Tinus var pigg och busig. Men när jag bad honom arbeta så skärpte han sig och var jättefin och lyhörd, Sofia fick flera jättefina bilder! Ska nog printa ut några i stor format och hänga upp på väggen :') Ska försöka bli plåtad mycket nu under jullovet, som jag får på torsdag! Tänkte köra på olika färger varje gång också, idag var jag ljusblå/marinblå. Hade även tänkt vara typ beige, röd, svart/vit, rosa? Om någon har andra förslag så är det bara att kommentera, vill gärna ha fler idéer :D

Nu borde Nora vara superduper snäll och fota mig och Adde litegrann också, eller huuur? :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0