Beslutsångest!

Behöver er läsares hjälp nu!

(Nora som skriver btw)

Har ju en Canada Goose jacka i stallet atm men funderar över om jag ska köpa en Fjäll(läs fjoll)räven också då dom är galet varma och jag fryser typ i min gås nu.. Men samtidigt så vill jag köpa ett par Moonboots då jag inte har några varma vinterskor. Fryser alltid sönder tårna varje vinter haha :((( Ska äveeen köpa en vinterjacka att ha till vardags så kommer inte kunna köpa skorna och jackan samtidigt.

Därför frågar jag er..
Moonboots eller Fjällräven?


Kommentarer
Postat av: elin den bästa

fjällräven!!!!!

2011-11-27 @ 10:35:21
URL: http://elojnwestin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fjällräven så klart. :-)

2011-11-27 @ 23:21:28
Postat av: fanny

moonboots! 1. det är vinterns grej, och en total comeback, visades överallt på modeveckan i Paris! :)

2. Jag har införskaffat mig ett par, och jag älskar dom! Dock har jag GANT:s variant - tips! finns på brandos.se eller i butik. STORT JA för moonboots!

2011-11-29 @ 12:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0