dagens ridpass

Idag så var jag ute hos Tinus, red igenom honom lite i ridhuset. Han var väldigt trevlig faktiskt, emellanåt så försökte han dra iväg och slog med huvudet men inte alls lika mycket som han brukar. Istället så var han väldigt mjuk, lyhörd och stadig. Fick den där trevliga känslan idag där jag bara kunde sitta och hålla ett stadigt stöd men inte behöva bära honom liksom. Kunde bara sitta och njuta av den fantastiska känslan när typ 600 kg arbetar under mig och typ svävar fram. Nej gud jag är jättenöjd, skulle verkligen vilja prova starta någon dressyr när han är på det här humöret :) Skulle vara kul att få ett omdöme liksom om vad andra tycker om honom, har hört att han har ett fint steg i traven så skulle verkligen vilja veta mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0