Efter globen shoppingen

Kom hem för ca en timma sedan, trevlig kväll med Anko och Nora i globen. Dock tycker jag (precis som Nora) att annexet bara blir sämre och sämre, tyvärr. Fick med mig ett blått schabrak och ett par ridbyxor! Kan lägga upp bilder sen om ni vill, typ ikväll när jag går ner till mitt rum :)

Imorgon blir det inget stall iallafall, men söndag tror jag att jag ska ta hand om Parris. Vi får se. Annars så kommer jag ha Adde ungefär 4 gånger i veckan, 3 veckor framåt då Julia (Addes ägare) åker till Thailandet. Kommer bli kul, lille hesten!

OHHH ovisad bild. Or not! Måste verkligen ha nya bilder, ska försöka fota lite nu när jag har honom!

Kommentarer
Postat av: Maria Nilsson

Du, nu fick jag en brilliant idé, vi kan fota tillsammans någon dag eftersom att jag inte heller har bilder? :D

2011-11-25 @ 23:49:38
URL: http://varmdoryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0