Förlåt

Jag har verkligen varit sämst på att uppdatera denna vecka, förlåt! Men jag har inte haft tillgång till dator, varit i stallet eller ens hemma speciellt mycket.

I fredags så hoppade jag faktiskt ponny för första gången på fett länge! Lilla Wonco red jag på, en tittig och fläckig liten valack :) Hoppade iallafall relaterade avstånd och kombinationer typ. Slängde ihop allt i en bana sen och Wonco var jätteduktig. Stannade bara en gång på ett "titthinder" och då höll jag på att ramla av, men höll mig kvar haha!

Men allt flöt på bra, han hoppade fint och lyssnade bra på mig. Nöjd med den sista hoppträningen som det var då. Nu blir det privatlektioner på Tinus istället :)

Fina Ferros!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0