globeeeeen

Sitter och tittar på dressyren just nu som visas på svt1, det ger en verkligen sådan inspiration! Vill bara åka ut till stallet och lära Tinus allt hästarna där kan. Det är ju verkligen en magisk känsla att se på, förstå då hur det måste vara att rida en sådan häst! Nej nu ska jag se till att jobba som en dåre, spara pengar och när jag har gått klart gymnasiet så ska jag skaffa mig något stalljobb och köpa mig en billig häst som jag kan åka ut och tävla på samt utvecklas med. Är verkligen så taggad, helt otroligt!


Kommentarer
Postat av: författaren

fast om man tittar mer än 5 min så somnar man. fråga herr elin. ska berätta en story:

ag satt i scandi förra året, den lite äldre generationen skulle pront kolla på dressyren, jag med lite mer humor och energyyy fick snällt sätta mig där brevid, klagade varannan sekund men dom bad mig hålla käften.

men en sak va bra, vi hade platserna längst ut och sen var det 4 platser lediga bredvid oss, så jag bad alla 15 pers eller vafan de va som vi satt där med att flytta in och sen la jag mig med jacka över huvet och sov på stolarna.. ett tips ba om du vill fördriva dressyrtid hehehehe hejdå

2011-11-30 @ 22:59:05
URL: http://elojnwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0