ibland önskar jag att dagarna var längre...

Det har varit dålig uppdatering de senaste dagarna av både mig och Nora, jo jag vet. Jag har dock badat i skolarbete, helt galet mycket just nu. Hinner ingenting annat känns det som, igår satt jag med historia arbetet i skolan mellan 12.30 och 17.00, kom hem runt 18.00 och pluggade mellan 19.00 och 22.30 igen. Sen var jag inprincip klar med historia filmen. GALET!

Denna vecka består mest av plugg, har två inlämningar tills på fredag och sedan matteinlämning tills på torsdag. Men iallafall, åter till hästarna.

Denna vecka har jag häst torsdag, fredag och lördag. Då får ni lite uppdatering, ska även försöka klippa ihop film från både dressyren på Adde och hoppningen på Herkules från i fredags. Får se hur mycket jag hinner.


Kommentarer
Postat av: skol-älskare

gillar du skolan? inte jag heller

2011-11-17 @ 22:43:27
URL: http://elojnwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0