it's like a story of love

Nora har uppdaterat här fint ser jag, blir nästan lite stolt över henne :')

Nej men har inte varit i stallet sedan typ förra onsdagen? Ja det stämmer bra det, har haft himla mycket i skolan och mycket annars i livet. Men som jag sagt så kommer jag att ha Adde lite mera nu, så ja. Har honom iallafall på onsdag, och då blir det min coh Rebeccas mysdag = ut och skritta lääänge barbacka!

Tycker inte ni det är mysigt? Att packa på sig och hästen kläder, reflexer och pannlampor för att sedan skritta ut barbacka i mörkret så länge man bara orkar? Otroligt nyttigt för hästarna också, eftersom vi skrittar på asfalt för den mesta delen (runt området), vi tycker iallafall att det är supermysigt och har infört det som en grej på onsdagar. Mysi ♥

Fina hästen, så glad att du finns! :)



Kommentarer
Postat av: kommenterarn

kan man uppdatera fint??????? ba en fråga

2011-11-30 @ 22:52:21
URL: http://elojnwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0