Lite tips från läsare

Tipsa om bra häst affärer ;)
Gud, jag har ingenaning. Handlar inprincip aldrig hästsaker :))
Hur kom det sig att du började rida på Adde?
Slutade ju på Ariel, var då inte säker på om jag skulle ta upp ridningen med en ny häst direkt eller om jag skulle pausa hästfronten ett tag. Men sen fick jag reda på att Julia behövde medryttare och eftersom att jag ridit Adde mycket innan och vet att han är rolig så bara vart det så :) "Provred" lixom aldrig utan jag hoppade för Micke på Norra och då var de där och tittade, sen bestämde jag mig. Riktigt kul iallafall :D
Favorit häst i privat förutom Adde :)
Hmmm, svår fråga. Men Parodie tror jag, himla trevlig och ridbar häst trots att hon inte riktigt mår bra i huvudet ibland. Har bara ridit ut och dressyrat på henne, men hon ser riktigt rolig ut i hoppningen också! Haha, Tinus är väll ingen stor favvis hos mig, men han är ju urgullig! Har ridit honom lite när han stod på ridskolan och nej, vi går inte ihop hahaha, tur att han har Nora då det inte är många som kan rida honom ;D
Är Adde duktig på att hoppa? :)
Ja det är han väll. Ibland hoppar han inte riktigt igenom sprången och får därför inte den rätta språngkurvan eller vad det nu var Andrea sa. Sen är han ju ganska tittig och så, men han gillar och hoppa! :))

Världens sötaste lilla jultomte :')

Kommentarer
Postat av: För att jag är mongo hihi

Hahahahahahahahahaha åh herregud jag dör! Försöker säga det lite snällt och oskyldigt att du hatar Tinus hahahahahahaha! Men det är luuuuuuugnt, alla hatar honom förutom typ jag, ägarna och ibland Marianne hahahahaha! Fast Jojo tycker faktiskt om honom nu, så 5 likers har han nu.. woopwoop :D <3

2011-11-23 @ 18:14:49
URL: http://evlingeryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0