Mina mål

Fick en kommentar på inlägget där jag klagade lite HAHA. Men det är bra, det är sånt vi vill se. Tips från er läsare, vad vill ni läsa mer om egentligen? För just nu är det in princip bara "dagens ridpass".

Fick iallafall denna fråga Skriv om dina planer i "framtiden" med Adde.
Jag har inte direkt några framtidsplaner om jag ska vara ärlig. Svårt eftersom att det inte är min häst och det är inte samma frihet som på Ariel. För då var det nästan jag som la upp hennes träning osv. Men vi ska ha kul, riktigt kul. Även träna lite och utvecklas. Sen får vi se om jag får/ska tävla något, upp till Julia :) Jag är iallafall jättenöjd att jag började rida honom, för han är sjukt kul att utvecklas med! :D

Gammal bild :)

Kommentarer
Postat av: bernst gunnar

hoppas du uppfyller dina mål så du blir nöjd och glader :DDDD

2011-11-17 @ 22:34:30
URL: http://elojnwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0