today is not a good day

Jag förstår inte. Vi har ändå en del läsare, många säger jag inte men inte få heller. Det jag inte förstår är hur ingen orkar kommentera, hur tråkiga/lata läsare har vi egentligen? No offence. Men på riktigt, här drar vi igång en frågestund, jag kör en mini-tävling men det är inte direkt många som tar sig tid att kommentera. Det här får mig verkligen att tappa suget på att blogga. Och jag vet att det värsta/tråkigaste som finns är att läsa om någon som klagar men i don't give a shit för jag är sur. Och besviken. Bröl. Nu blir det ingen uppdatering från min sida på ett tag, och vad som fanns i paketet får ni nog aldrig veta.

Kommentarer
Postat av: Emma

meeh jag gissade på paketet, så jag tycker att du kan säga till mig vad det var! :)

2011-11-30 @ 22:02:30
Postat av: KUNGEN

MEN NORA LILLA FLICKA NU LUGNAR DU NER DIG GANSKA KRAFTIGT. KUNGEN LÄSER DIN BLOGG, VA MER KAN MAN BEGÄRA?????? SKULLE GÄRNA VILJA ATT HON LÄSTE MIN MED MEN NÄÄÄÄ

2011-11-30 @ 22:49:08
URL: http://elojnwestin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej.. De kanske står, men vad har ni får mål med ridningen? På lite olika tidsperspektiv.

2011-11-30 @ 23:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0