14. SAKER DU GÖR VARDAGLIGEN (I STALLET OCH TILL VARDAGS)

Vardags:
Jag stiger upp på morgonen/förmiddagen, fixar mig och så sen på vardagarna så går jag i skolan och efteråt så brukar jag åka till stallet, träffa kompisar eller bara chilla hemma typ. Sen äter jag väl mat under dagarna också och ja, ser på tv, sitter vid datorn, smsar, snackar i telefonen, spelar wordfeud och ja.. Går och lägger mig någon gång på kvällen/natten ;)
Stallet:
Mockar, gör hö+ övrig mat, fyller vattenhinken, borstar, rider (inte alltid), smörjer utrustningen efteråt och ja. Brukar även fika i stallet också hehe, händer ganska ofta hihi! Träffar kompisar där också som jag umgås med och så. Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0