15. VARFÖR FÅR HÄSTAR OCH RIDNING MIG ATT MÅ BRA?

Hästar får mig att må bra för att man kan söka sig till dom när man kanske inte mår så bra, man behöver liksom inte säga något utan kan bara stå där och klappa hästen vilket den nöjer sig med. Just Tinus får mig att må så otroligt bra då han första halvåret hatade mig, det var ganska ömsesidigt ioförsig.. men nu efter 2 år så litar jag på honom till 100%, han skulle aldrig göra illa mig med mening och han har den gulligaste personlighet jag någonsinn träffat på! Ibland om jag är ledsen och står inne i hans box kan han komma fram och antingen pussa på mig eller lägga huvudet över min axel, bara en sådan liten sak fyller mitt hjärta med guld♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0