7. En sak som aldrig får hända!

Skulle ju vilja skriva till exempel att Tinus aldrig får dö eller skadas, men sånt händer. Han kan inte leva föralltid så det är ingen idé att jag skriver det. Så hm, något som aldrig får hända inom ridsporten. Jag skulle nog skriva att antingen att en häst förstörs pga mig, att jag rider den mycket och så illa att den tappar alla muskler, blir bångstyrig och kanske till och med skadad pga att jag har ridit den fel. Sen så något som aldrig får hända mig är att jag är med om någon olycka så att jag aldrig mer kommer att kunna rida, ifall jag skulle behöva amputera något, blir förlamad och får sitta i rullstol eller liknande. Det skulle, för mig, vara ett hemskt liv då jag älskar hästar och behöver tillbringa några dagar i veckan i stallet för att må bra.

Nu orkar jag inte skriva fler punkter från listan för idag. Kanske skriver en till imorgon, har iallafall Tinus på tisdag och Adde på onsdag så det blir lite roligare uppdatering då. Ska se om någon kan följa med och fota när jag rider Adde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0