4. Det här är jag bra på

Hatar det här, det är typ det värsta som finns... Att säga sina starka sidor, hmm inte min grej.

Men har fått höra att jag är bra på att anpassa mig efter hästen och att rida utifrån det. Att jag är lugn och blir inte uppspelt över att det inte blir perfekt (var något jag fick höra när jag red dressyr på Ariel, då hon är lite speciell), utan att lugnt rida vidare och sedan RIDA ut problemet. Lätt att ta till mig instruktioner.

Har även fått höra att jag har en stadig sits (dock inte mitt överliv i dressyren hehe), men att jag har stadiga skänklar och bra grundsits. Dock vet jag inte riktigt vad jag tycker om det själv, men jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0