Dagens jobbpass!

Hejhej!
Idag har jag varit i stallet, weei typ? Har faktiskt jobbat, mellan 7-12 idag och det var rätt chill. Kom dit först, så började höfodra, sen kom Julle och då kraftfodrade vi. Efter det så täckade vi hästar, och vattnade stallgången. Sen vid åtta började vi ta ut hästarna, var många som skulle ut. De flesta ponnyer får gå ut på söndagar eftersom att de inte går lektioner förens vid ett. Riktigt glada vart det, så kul att se! Sen mockade vi lite innan vi fikade vid nio.

Efter fikat så mockade vi klart + torvade, hämtade lite hästar och så. Rullade in en ny rundbal, städade typ. Sen käkade vi lunch, hjälpte nybisarna med deras hästar osv. Jobbade in lunchen idag, så slutade vid halv ett. Då fotade jag några bilder i hagarna och sen var jag med Nora en stund.

Vid två så började min och Angelicas föräldrateori, den vart lyckad. Kom faktiskt 8 föräldrar, brukar bara vara någon. Riktigt kul och de verkade lära sig lite mera! :)




Kommentarer
Postat av: jessica

men vad då jobba in lunchen, du jobbade väll till 14? och lunchen är ju en halv timme så då borde du ju jobbat till halv två :)

2011-09-11 @ 21:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0