dagens ridpass

Red på båtis med Nattis idag, tog två eller tre småskutt på en stock där. Tinus var lugn och snäll för ovanlighetensskull, drog inte ens iväg efter hindrena. Kom fel några gånger så han gick av lite stort men annars så gick det bra och känslan var underbar.. som jag har saknat det! Synd att jag får chansen så sällan. Red kanske där i 10 minuter bara, travade och galopperade lite längs med hela hagen och sen gick vi till ridbanan och galopperade av hästarna lite där. Red kanske 20 minuter totalt, haha vi var för trötta för att rida längre. Nu har jag inte häst förrens på söndag igen tror jag så uppdateringen kommer nog ligga lite lågt. Men vet att Sofia har häst fram till torsdag så hon får hålla bloggen uppe :)

Ni får en söt bild på mig för ovanlighetensskull haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0