fresch update

Ska tydligen rida imorgon, lillen skoddes idag så ska ta ett lugnt pass på banan imorgon. Förhoppningsvis så hittar jag någon som kan fota lite :) Så då blir det äntligen lite rolig uppdatering men jag ska även bli bättre på att uppdatera om annat också! Men kommer att ha Tinus 2 dagar denna vecka men sen den 30/9 som Sofia också skrev så drar vår kurs på ridskolan igång så då blir det ännu ett ridpass till att skriva om :) Hoppar ju ingenting på Tinus nu så är verkligen taggad på att göra det och sen ska jag se om jag kan ha Tinus på dressyrpassen, hoppas! Men nu ska jag gå och lägga mig, hörs imorgon med bilder och uppdatering!
Min lilla bebis, herregud vad jag älskar denna häst. Vet att många är förvånade över det
men det finns inte ord för hur mycket jag har fastnat för denna häst. Helt otroligt!

Kommentarer
Postat av: Saga

sv; meeeeeeeen :c

2011-09-06 @ 07:51:07
URL: http://sydowss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0