Gårdagens ridpass

Nu hinner jag berätta lite om dressyrlektionen igår på Parris.

Det gick helt okej, fick sätta väldigt höga krav på henne för att Marianne skulle bli nöjd. Det var jobbigt som fan, genomtrött efter typ 10 min. I början var hon vädligt stel och sprang undan jobbet, men när jag verkligen kunde rida henne bakifrån fram till bettet så vart hon kanonfin! I traven så kom hon verkligen under sig och jobbade bakifrån och fram. Hon vart ganska svettig OCH jag med! Haha fyfaaan!

Jag är iallafall nöjd med henne och lektionen, kunde gått bättre men det kunde även gått sämre ;)
Mamma filmade lite, så slänger upp en film i eftermiddag om det blev något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0