ikväll kommer Sofia hem också!

Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon för då har jag Tinus och jag vill verkligen rida honom nu när det gick så dåligt igår. Vill hitta honom i skritten och galoppen så som jag gör i traven, vill att han ska ha den energin han hade igår men använda den till att arbeta istället för att springa som en idiot haha :) Men just nu så håller min nacke på att döda mig, jag kan inte vrida huvudet åt vänster utan att det gör skitont och ryggen gör också ont så det kommer ta i att mocka och göra hö då. Hoppas voltarengel hjälper ikväll, för det gjorde den inte igår </3

Kommentarer
Postat av: Sarah

sv: ja exakt, tror folk förövrigt är mest rädda för att betsla upp för att dom är rädda vad andra ska tycka osv :) men såklart att man inte ska betsla upp i onödan om man inte behöver de :D

2011-09-19 @ 19:00:02
URL: http://sarahhedengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0