KM hoppning

Gick åt helvete. Haha! Nej men det kändes inte alls bra, jag red inte för fem öre och ja. Framhoppningen gick helt okej, kom efter på två språng men det kompenserade jag med att få till tre skitbra språng istället som flöt på och kändes bra! Väl inne på banan så fick jag ett stopp på 3an då vi kom in i korsgalopp och jag hann inte byta så då vart det så där. Red om och då kom vi över, sen var jag så besviken för att jag längre inte hade någon chans att vinna så då slutade jag typ rida helt och råkade peta 2 hinder. Märkte det inte ens, vart förvånad när dom sa att jag slutade på 12 fel haha! Men jaja, tävling är helt enkelt ingenting för mig. Det har nog aldrig gått bra för mig på en tävling, jag är alldeles för tävlingsinriktad och har så höga krav på mig själv så det går helt enkelt inte ihop tyvärr!

Resten av dagen så har jag stått och fotat regionala storhäst hoppningen, kände endel ekipage så det var roligt! Hjälpte till med insläppet sen också och mellan 18-20 så hade jag kvällsfodringen så kom inte ifrån stallet förrens 20.30. Fett kul med tanke på att jag var där 7.30, woho! Imorgon ska jag vara funktionär och stå på banan hela dagen+ ha insläppet i privat samt kvällsfodringen. Så det blir en långdag mellan 8.30-20.30 imorgon, taggar för fullt!
Kan väl ta och bjuda på två bilder från dagens ritt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0