Parris och lektion idag

Godmorgon bloggen!
Ska snart bege mig mot bussen för att åka till skolan, men tänkte blogga lite först! Har skolfoto idag, riktigt segt eftersom att det är i slutet av dagen... Och alla som känner mig och mitt hår så kan jag platta det och sen gå ut i två min, sen är det lika fluffigt som innan. Så plattången är med i skolan idag, det känns bra!

Iallafall så ska jag rida lektion för Marianne ikväll istället för min mormor, Nattis ville ha hjälp med Parris, så rider henne på lektionen tror jag :) Annars kanske jag rider henne innan och sen en ridskolehäst på lektionen - men tror det blir Parris :)

Kommer inte hinna uppdatera mera ikväll, då lektionen är mellan nio och tio, så kommer jag hem strax innan/efter elva ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0