småprat

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu i veckan, ska inte till stallet förrens på söndag igen. Men nästa vecka blir det däremot mycket häst, eller nästa helg rättare sagt. Då ska jag vara med på KM i hoppning på lördagmorgon och sen på förmiddagen/eftermiddagen så är det regionala hopptävlingar - storhäst så då ska jag fota en massa. Även söndag är det tävlingar men då är det allsvenskan, kommer dock vara funktionär då men kommer nog kunna fota ändå :) Någon som ska dit och tävla? För er som inte vet så rider jag på Värmdö Ridklubb, eller alltså hästen jag rider står i privatstallet där!
Kanske inte snyggaste bilden rent ridmässigt men jag tycker att han var söt där!

Kommentarer
Postat av: jessica

fotta mig och april ,assor, vi ska vara med både lördag och söndag :)

2011-09-11 @ 21:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0