Söndag

Skrittade ut en sväng barbacka idag, hade ingen ork till mer och Tinus gick ganska hårt igår. Han hade dock ork kvar till att tjafsa påvägen från stallet, stod som vanligt på bakbenen och sköt rygg. Jag vann som vanligt men det tog ett tag och nu har jag ont i benen haha! Travade lite på båtisvägen och då var han pigg och fin, sen mötte vi dock på några som flög drake så Tinus höll ju på att dö men vi överlevde ;) Nu har jag honom inte förrens på tisdag igen så ska försöka hinna med ett önskeinlägg imorgon!
Dissa min sits och skänkelläge, tack!

Kommentarer
Postat av: Lisa Carlsson

Vilken fin blogg, och vad mkt fina bilder! :)

Visste inte att du hade en blogg Nora, super kul!! :) Hoppas allt är bra med dig, jag och Toppan kommer till Evlinge och tävlar nästa helg! Kram!

2011-09-11 @ 18:41:30
URL: http://ettanc.blogg.se/
Postat av: Lisa Carlsson

sv; superkul! Jätte kul om du vill följa den :) Ska absolut läsa er blogg med, vi ses ju så sellan nu så då är det perfekt med blogg ;) hihi

Lördag, rider 110 & 115 :) Kram!!

2011-09-12 @ 09:57:04
URL: http://ettanc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0