svar till jessica

Jessica: ett tips på hur man slutar flippa på sin häst :P
man rider och hur dåligt det än går så ska man bara se allt possitivt :) brallar hästen iväg så är det posetivt för att han är pigg :) slår han med huvudet så äre posetivt för att han är känslig i munnen. mm går han mot skänkeln så äre posetivt för att han antagligen känner den :)
jag har fått tänka väldigt mycket så när när jag rider för haking på april.. tex när vi ska flytta in bakdelen hela långsidan, då skiter hon i mig och springert bara, haha och det är posetivt, att hon springer,m efter som hon iövrigt är ganska lat så hade det varit med naturligt för henne att stanna :P
såå prova det, det funkar för mig :)


Svar: Tack så mycket för tipset, ska prova det nästa gång! Brukar faktiskt hjälpa om jag lyssnar på musik när jag rider också, då lugnar jag alltid ner mig :) Men det kan man ju inte alltid göra, typ när folk fotar en eller när man rider på fritimmen med hundra andra haha! Men tack, ska testa det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0