förklaring - nora

Okej. Jag ska förklara lite för er varför jag kommer att sluta blogga, om någon undrar tänkte jag. Har slutat rida Tinus, eller jag kommer rida honom ett fåtal gånger till. Detta av anledningen att ägaren behöver helt enkelt inte min hjälp längre, hon vill satsa allt på sin egen träning med honom och komma ut och tävla. Därför så behöver hon mig endast till uteritter en gång i veckan och då endast skritt på långa tyglar. Något jag tyvärr inte kan nöja mig med. Så därför, med sorg i hjärtat, så kommer jag strax att sluta rida honom. Igår var sista gången jag red ett seriöst ridpass på honom. Men jag antar att det är väl dags för både mig och dom att gå vidare, nu kanske jag låter som att jag är helt okej med det här, vilket jag verkligen inte är. Men det finns ingenting jag kan göra åt saken och nu blev det såhär helt enkelt. Vill bara gå och dö atm så därför lär jag inte börja rida någon annan häst inom ett bra tag. Kommer dessutom förmodligen inte rida kvar på samma klubb då utan söka mig till någon annan.

Provridningen, Augusti 2009


December, 2011



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0